Strik 12 par strømper i 2013

Strik mindst 1 par pr. måned

Jeg har fået lidt sponsorgaver som jeg trækker lod om.

For at deltage skal du:

1. Blogge et indlæg med billede af dine strømper.
2. Skrive i etiket HVEM du er..

Der trækkes gevinster hver mdr..
(fra de indlæg der er blogget i den pågældende mdr.)

Om de er ensfarvet, stribet eller med mønster bestemmer du

Jeg glæder mig til at se lige så mange strømper i år som i 2012.

Mange hilsner Anja


tirsdag den 29. januar 2013

Maj-Britt J - Januar sokker

Vupti så blev jeg færdig med 2 par sokker... Var lige ved at tro, at jeg ikke kunne nå det i januar, fordi jeg pludselig havde gang i begge par samtidig, men det gik... Her er det 2 par nye sokker til manden min, da jeg til min skræk har opdaget, at han også er ved at have slidt hul på flere par (må vist indse, at jeg skal lære at strikke nye hæle i, selvom jeg hellere vil strikke helt nye sokker... ). Ét par er lavet i ren qualitas fv 8199 og ét par er lavet af rester fra det første par... og alligevel er jeg endt med en rest....

Ingen kommentarer: