Strik 12 par strømper i 2013

Strik mindst 1 par pr. måned

Jeg har fået lidt sponsorgaver som jeg trækker lod om.

For at deltage skal du:

1. Blogge et indlæg med billede af dine strømper.
2. Skrive i etiket HVEM du er..

Der trækkes gevinster hver mdr..
(fra de indlæg der er blogget i den pågældende mdr.)

Om de er ensfarvet, stribet eller med mønster bestemmer du

Jeg glæder mig til at se lige så mange strømper i år som i 2012.

Mange hilsner Anja


søndag den 14. april 2013

Kirsten Krat's April strømper 2 par

Så fik jeg strikket April strømper, 2 par blev det foreløbig til, de armygrønne til hjemløse og de stribede ved jeg ikke rigtig.
Garnet var rædsomt at strikke af det smittede i den grad af på fingre og strikkepinde samt mit tøj.
Nu får de lige en tur i vaskemaskinen og hvis de stadig smitter af er det altså bare UD.
Jeg kan desværre ikke huske hvor garnet er købt, det hedder Bumbo men jeg tror ikke det er det fra Bilka, nå men det kan i hvert tilfælde ikke anbefales.

Ingen kommentarer: