Strik 12 par strømper i 2013

Strik mindst 1 par pr. måned

Jeg har fået lidt sponsorgaver som jeg trækker lod om.

For at deltage skal du:

1. Blogge et indlæg med billede af dine strømper.
2. Skrive i etiket HVEM du er..

Der trækkes gevinster hver mdr..
(fra de indlæg der er blogget i den pågældende mdr.)

Om de er ensfarvet, stribet eller med mønster bestemmer du

Jeg glæder mig til at se lige så mange strømper i år som i 2012.

Mange hilsner Anja


mandag den 24. juni 2013

Anita Ss juni sokker

5 par er det blevet til i juni. Jeg føler næsten at det er snyd idet de sidste 2 par (til højre) kun har taget 2 dage at strikke, men det var så også 6 trådet strømpegarn, det har jeg aldrig strikket strømper i før. Og det bliver heller ikke til så mange flere af den slags, idet jeg synes de er for tykke til at have i skoene :-)

1 kommentar:

Majer sagde ...

Wow en ordentlig omgang :-) Alt tæller jo, om det er babysokker i tyk garn eller tynde herresokker str 50 :-) Her elsker vi tykke raggsokker, men ja mest til at tøffe rundt i herhjemme :-)