Strik 12 par strømper i 2013

Strik mindst 1 par pr. måned

Jeg har fået lidt sponsorgaver som jeg trækker lod om.

For at deltage skal du:

1. Blogge et indlæg med billede af dine strømper.
2. Skrive i etiket HVEM du er..

Der trækkes gevinster hver mdr..
(fra de indlæg der er blogget i den pågældende mdr.)

Om de er ensfarvet, stribet eller med mønster bestemmer du

Jeg glæder mig til at se lige så mange strømper i år som i 2012.

Mange hilsner Anja


mandag den 18. november 2013

November måneds sokker, der rocker afsted, Lis Hjort

Nu kan de kolde dage komme, min datter får ikke kolde fødder i Aarhus.

De er hurtigt strikket, da Karisma jo er et tykt garn.


Strikkeboks:

Pinde: Strømpepinde nr. 3
Garn: Karisma 150 g. brunmeleret og 4 forskellige farver a 50 g. lys lilla, råhvid, lys beige og lys grågrøn
Opskrift: Ulrika Socks by Drops design. Drops 142-12
Ændringer: ingen, opskrift fulgt. Det går så hurtigt, at man er færdig før man aner det.  Det må være det tykke garn.

Hit/shit: Absolut et hit, da de er sååå lækre og bløde. 

Ingen kommentarer: