Strik 12 par strømper i 2013

Strik mindst 1 par pr. måned

Jeg har fået lidt sponsorgaver som jeg trækker lod om.

For at deltage skal du:

1. Blogge et indlæg med billede af dine strømper.
2. Skrive i etiket HVEM du er..

Der trækkes gevinster hver mdr..
(fra de indlæg der er blogget i den pågældende mdr.)

Om de er ensfarvet, stribet eller med mønster bestemmer du

Jeg glæder mig til at se lige så mange strømper i år som i 2012.

Mange hilsner Anja


søndag den 26. januar 2014

EKSTRA trækning

Kære alle,
Som lovet har jeg lavet en ekstra trækning på hele året..
Gaven er fra GARN10
og jeg håber at den vil falde i modtagerens smag..

Ialt er der fremvist 555 par strømper på bloggen i 2013

Den heldige vinder er:

Marianne Rosenvang

Tillykke til dig..

Mange hilsner
fra Anja

Jeg vil takke alle vores SPONSORER samt alle jer der har ville strikke strømper med mig.

1 kommentar:

Jacob sagde ...

Det er lidt vildt at der er så mange der har lavet indlæg omkring strømper på denne her blog !