Strik 12 par strømper i 2013

Strik mindst 1 par pr. måned

Jeg har fået lidt sponsorgaver som jeg trækker lod om.

For at deltage skal du:

1. Blogge et indlæg med billede af dine strømper.
2. Skrive i etiket HVEM du er..

Der trækkes gevinster hver mdr..
(fra de indlæg der er blogget i den pågældende mdr.)

Om de er ensfarvet, stribet eller med mønster bestemmer du

Jeg glæder mig til at se lige så mange strømper i år som i 2012.

Mange hilsner Anja


mandag den 11. februar 2013

Tykke sokker i feb


Et par tykke sokker er sagen her i kulden. Disse er strikket i Viking Raggan på p. 4,5. Der er brugt ca. 100 g. garn.

Jeg kan godt lide, at dette garn kan vaskes i maskinen :)


Sokkerne er taget i brug af datteren. God vinterferie til alle der har fri i enten denne uge eller den næste.

Ingen kommentarer: