Strik 12 par strømper i 2013

Strik mindst 1 par pr. måned

Jeg har fået lidt sponsorgaver som jeg trækker lod om.

For at deltage skal du:

1. Blogge et indlæg med billede af dine strømper.
2. Skrive i etiket HVEM du er..

Der trækkes gevinster hver mdr..
(fra de indlæg der er blogget i den pågældende mdr.)

Om de er ensfarvet, stribet eller med mønster bestemmer du

Jeg glæder mig til at se lige så mange strømper i år som i 2012.

Mange hilsner Anja


fredag den 10. maj 2013

Maj-Britt J - maj sokker :-)

Neon farver skal der til ... troede jeg, så jeg købte 4 farver af Lana Grossa meilenweit Neon stripes, turkis, grøn, rød og orange. Men ærligt talt er der ikke meget neon over de striber... Skuffet??? Det kan man roligt sige.... Der er så lidt spræl i de farver, at selv min gamle far, som kun vil have meget neutrale strømper, synes de er ok!!! Og 11-årig sønnike gider dem ikke, med mindre han må få reste-strømper med alle farverne i... Nå, men bruges skal garnet jo, så det første par er klar, og det næste par er allerede på pindene.

Ingen kommentarer: