Strik 12 par strømper i 2013

Strik mindst 1 par pr. måned

Jeg har fået lidt sponsorgaver som jeg trækker lod om.

For at deltage skal du:

1. Blogge et indlæg med billede af dine strømper.
2. Skrive i etiket HVEM du er..

Der trækkes gevinster hver mdr..
(fra de indlæg der er blogget i den pågældende mdr.)

Om de er ensfarvet, stribet eller med mønster bestemmer du

Jeg glæder mig til at se lige så mange strømper i år som i 2012.

Mange hilsner Anja


søndag den 11. august 2013

VINDER JULI

Lige nu er min verden ikke så sjov at være i..
- Er meget meget stresset og kan ikke huske fra næse til mund!

Men endelig huskede jeg vores lodtrækning.
- Jeg har trukket lod via RANDOM_ORG og her er de 4 heldige vinder:

1. Jytte Hansen - Gevinst fra BUTIKKEN ved HØJEN
2. Hanne R - Gevinst fra Kastaniestrik
3. Lone LR - Gevist fra Kirsten Krat
4. Anita S - Gevinst fra Merete

Håber at i vil sende mig jeres adresser hurtigst muligt så jeg kan få sendt "pakker" til jer.

Mange hilsner
Anja

Ingen kommentarer: