Strik 12 par strømper i 2013

Strik mindst 1 par pr. måned

Jeg har fået lidt sponsorgaver som jeg trækker lod om.

For at deltage skal du:

1. Blogge et indlæg med billede af dine strømper.
2. Skrive i etiket HVEM du er..

Der trækkes gevinster hver mdr..
(fra de indlæg der er blogget i den pågældende mdr.)

Om de er ensfarvet, stribet eller med mønster bestemmer du

Jeg glæder mig til at se lige så mange strømper i år som i 2012.

Mange hilsner Anja


tirsdag den 14. januar 2014

Vinder December 2013

December måneds vinder er:

1. Ellen L - Gevinst fra Strikkegarnet
2.Bente J - Gevist fra HO Strik
3. Lone LR - Gevinst fra Garngaragen
4. Kirsten Krat - Gevinst fra Merete

Tillykke til jer alle.
Tak fordi i har haft tålmodtighed med mig i 2013. Som blev et noget tubulent år for mig.
Også tak fordi i ville strikke strømper med mig.. Den eneste der vist ikke har strikke sokker de
sidste 2 år er mig.. (ikke særlig vild med det, men elsker at gå i dem)

I Løbet af weekenden trækker jeg lod om en HOVEDGEVISNT fra GARN10

mvh Anja

1 kommentar:

Tina/Chance-strikkeren sagde ...

Og tak til dig, Anja, for at holde styr på alle os og vores strømper ;o) Håber der falder lidt mere ro på for dig her i 2014