Strik 12 par strømper i 2013

Strik mindst 1 par pr. måned

Jeg har fået lidt sponsorgaver som jeg trækker lod om.

For at deltage skal du:

1. Blogge et indlæg med billede af dine strømper.
2. Skrive i etiket HVEM du er..

Der trækkes gevinster hver mdr..
(fra de indlæg der er blogget i den pågældende mdr.)

Om de er ensfarvet, stribet eller med mønster bestemmer du

Jeg glæder mig til at se lige så mange strømper i år som i 2012.

Mange hilsner Anja


mandag den 29. juli 2013

Juli, 2 par strømper

I juni nåede jeg ingen strømper. Formentlig, fordi jeg strikkede på alle 4 par næsten samtidig...... Men nu er de to første par færdige!
Et par stribede ribstrømper i gul Arwetta og Opal Hundertwasser med glimmer. En skrækkelig sammensætning, men de kan ses! Niecen på 11 syntes lige, de passede til hendes fødder, så de blev en del af fødselsdagsgaven.
Desuden et par til mig selv af garn fra Flamboyance yarn. Lækkert garn med Blue Faced Leicester uld. Mønsteret er fra Socktopus-strømpebogen. Det hedder Sur'tugal, og var interessant uden at være håbløst besværligt.

Ingen kommentarer: