Strik 12 par strømper i 2013

Strik mindst 1 par pr. måned

Jeg har fået lidt sponsorgaver som jeg trækker lod om.

For at deltage skal du:

1. Blogge et indlæg med billede af dine strømper.
2. Skrive i etiket HVEM du er..

Der trækkes gevinster hver mdr..
(fra de indlæg der er blogget i den pågældende mdr.)

Om de er ensfarvet, stribet eller med mønster bestemmer du

Jeg glæder mig til at se lige så mange strømper i år som i 2012.

Mange hilsner Anja


torsdag den 4. juli 2013

Juni mdr. vinder

Så fik jeg igen trukket nogle heldige vinder af vores sokke kal.
jeg er begyndt at bruge RANDOM_ COM til at trække for mig.

1. Eva S                        gevinst fra Karen Noe
2. Lea                           gevinst fra Hanne Schrøder
3. Bettina Markussen   gevinst fra Merete

2. kvt. trækning fra Geilsk går til:

ALIS

Vil i sende mig jeres adresser så skal jeg for sendt post til jer hurtigst muligt.

GOD SOMMER

1 kommentar:

Majer sagde ...

Tillykke til alle. Vildt at der kan blive trukket 10 vindere pr kvartal :-)