Strik 12 par strømper i 2013

Strik mindst 1 par pr. måned

Jeg har fået lidt sponsorgaver som jeg trækker lod om.

For at deltage skal du:

1. Blogge et indlæg med billede af dine strømper.
2. Skrive i etiket HVEM du er..

Der trækkes gevinster hver mdr..
(fra de indlæg der er blogget i den pågældende mdr.)

Om de er ensfarvet, stribet eller med mønster bestemmer du

Jeg glæder mig til at se lige så mange strømper i år som i 2012.

Mange hilsner Anja


fredag den 6. september 2013

AUGUST VINDER

Så har jeg igen sammen med http://www.random.org/ trukket lod mellem alle jeres flotte strømper.
De 4 heldige vinder er:

1. Kirsten Krat - Gave fra MERETE
2. Lotte Øster Snede - Gave fra EVA S
3. Maj-Britt - Gave fra ULDGÅRDEN
4. Lone H - Gave fra ALIS

Som altid send jeres adresse og jeg sender post..

GOD WEEKEND



Ingen kommentarer: