Strik 12 par strømper i 2013

Strik mindst 1 par pr. måned

Jeg har fået lidt sponsorgaver som jeg trækker lod om.

For at deltage skal du:

1. Blogge et indlæg med billede af dine strømper.
2. Skrive i etiket HVEM du er..

Der trækkes gevinster hver mdr..
(fra de indlæg der er blogget i den pågældende mdr.)

Om de er ensfarvet, stribet eller med mønster bestemmer du

Jeg glæder mig til at se lige så mange strømper i år som i 2012.

Mange hilsner Anja


mandag den 30. september 2013

September måneds sokker er lilla og blå. Lis Hjort

Jeg vandt jo garn i Webstrikkernes måneds Strikke konkurrence.

Det var garn der blev til dem i ser her.



Hvordan de er at have på, ved jeg ikke, men når jeg rører ved dem er de lidt stive. Måske de bliver blødere i brug.



Strikkeboks:

Garn: Strikke Socke, dvs. tysk garn i 75 % uld og 25 % polyamid.
Pinde: Strømpepinde str. 3
Vask: alm. ved 40 grader.
Opskrift: Den sædvanlige med 64 masker til start. Halvdelen til hæl og så fremdeles
Hit/Shit: Hjemmestrikkede sokker er altid et hit, så det er disse bestemt også.

Ingen kommentarer: