Strik 12 par strømper i 2013

Strik mindst 1 par pr. måned

Jeg har fået lidt sponsorgaver som jeg trækker lod om.

For at deltage skal du:

1. Blogge et indlæg med billede af dine strømper.
2. Skrive i etiket HVEM du er..

Der trækkes gevinster hver mdr..
(fra de indlæg der er blogget i den pågældende mdr.)

Om de er ensfarvet, stribet eller med mønster bestemmer du

Jeg glæder mig til at se lige så mange strømper i år som i 2012.

Mange hilsner Anja


tirsdag den 1. oktober 2013

Hov!

Jeg har da fuldstændigt glemt at lægge mine septemberstrømper ind! Så må de tælle for oktober.
Først et par Kai Mei i wollmeise. Sjovt mønster, der faktisk ikke var så besværligt at strikke som jeg havde forventet.
Dernæst et par mojo-lignende strømper til min ældste niece. De ser bulede ud, hvilket jeg synes er ret sjovt. Improviserede med inspiration.

4 kommentarer:

Tina/Chance-strikkeren sagde ...

uhh..Kai Mei har jeg også gået og luret på, men de må da helt klart på to-do-listen. Flot farve !

christunte sagde ...

Tak skal du have. Jeg havde gået om den varme grød længe, fordi de så besværlige ud. Men det er de heldigvis ikke!

Landbohaven sagde ...

Jeg kom bare lige forbi.
Fine strømper. Jeg har aldrig strikket strømper.
Mange år siden jeg har haft strikkepinde i hånden, men for nylig købte jeg træstrikkepinde i nr. 12/garn og skal i gang med at stikke et halstørklæde. Håber jeg kan huske det.
Tak for kigget.
God strikkelyst.

christunte sagde ...

Hyggeligt du kiggede forbi.