Strik 12 par strømper i 2013

Strik mindst 1 par pr. måned

Jeg har fået lidt sponsorgaver som jeg trækker lod om.

For at deltage skal du:

1. Blogge et indlæg med billede af dine strømper.
2. Skrive i etiket HVEM du er..

Der trækkes gevinster hver mdr..
(fra de indlæg der er blogget i den pågældende mdr.)

Om de er ensfarvet, stribet eller med mønster bestemmer du

Jeg glæder mig til at se lige så mange strømper i år som i 2012.

Mange hilsner Anja


tirsdag den 22. oktober 2013

Oktober strømper Hanne Helbo

Så har jeg fået strikket et par strømper igen.
Denne gang har jeg strikket dem i mini raggi fra järbo

1 kommentar:

Majer sagde ...

Ej tak skal du have :-) Jeg har også et nøgle af dette garn liggende, jeg skal have strikket sokker til mig selv i. Dejligt at se, hvordan striberne forløber :-) Dine sokker er jo så fine :-)