Strik 12 par strømper i 2013

Strik mindst 1 par pr. måned

Jeg har fået lidt sponsorgaver som jeg trækker lod om.

For at deltage skal du:

1. Blogge et indlæg med billede af dine strømper.
2. Skrive i etiket HVEM du er..

Der trækkes gevinster hver mdr..
(fra de indlæg der er blogget i den pågældende mdr.)

Om de er ensfarvet, stribet eller med mønster bestemmer du

Jeg glæder mig til at se lige så mange strømper i år som i 2012.

Mange hilsner Anja


tirsdag den 31. december 2013

Decembersokker - Tina R


Årets absolut sidste sokker. De brune er strikket i alm. Opal 4-trådet, de andre er i 6-trådet garn og vist nok også noget Opal ("mavebæltet" er blevet væk).
Et par sokker til Danmarks bedste U12-drengetræner, garnet er 6-trådet Opal

Jeg har strikket mindst ét par sokker i hver måned her i 2013, så jeg pudser lige glorien ;o)
Rigtig godt nytår til jer alle sammen - håber 2014 bringer mange masker

1 kommentar:

Jacob sagde ...

Det er da vildt sjove :-) - Jeg gav på med at strikke, men fandt de her strømper på en webshop ... lækre er det i alle tilfæde, ...
http://sokkeposten.dk/produkt-kategori/hyggesokker/