Strik 12 par strømper i 2013

Strik mindst 1 par pr. måned

Jeg har fået lidt sponsorgaver som jeg trækker lod om.

For at deltage skal du:

1. Blogge et indlæg med billede af dine strømper.
2. Skrive i etiket HVEM du er..

Der trækkes gevinster hver mdr..
(fra de indlæg der er blogget i den pågældende mdr.)

Om de er ensfarvet, stribet eller med mønster bestemmer du

Jeg glæder mig til at se lige så mange strømper i år som i 2012.

Mange hilsner Anja


fredag den 27. december 2013

Maj-Britt J - December sokker 2

I juleferien er det sørme blevet til 2 par sokker mere... Denne gang fandt min datter sine gamle strømper i dette garn - de var selvfølgelig alt for små, så hun ønskede sig et par nye... Moderen fandt selvfølgelig et nøgle af garnet på lageret, og vupti, med lidt koks i tå, hæl og rib, var der strikket nye sokker til hende :-) Da manden min så datterens strømper, ønskede han sig også et par i det garn. Til ham har jeg dog strikket det i strib med sort. Så det meste af et nøgle sort, et nøgle stribegarn og en sjat koks, og en sjat lysegrå af Grønhøj garns Qualitas er der gået til disse 2 par strømper i str 33 og 43.

Ingen kommentarer: