Strik 12 par strømper i 2013

Strik mindst 1 par pr. måned

Jeg har fået lidt sponsorgaver som jeg trækker lod om.

For at deltage skal du:

1. Blogge et indlæg med billede af dine strømper.
2. Skrive i etiket HVEM du er..

Der trækkes gevinster hver mdr..
(fra de indlæg der er blogget i den pågældende mdr.)

Om de er ensfarvet, stribet eller med mønster bestemmer du

Jeg glæder mig til at se lige så mange strømper i år som i 2012.

Mange hilsner Anja


søndag den 10. marts 2013

Lone H - martssokker

Marts måneds bidrag til sokkeskuffen er to par blåstribede. Det ene par er lavet af resterne fra februarsokkerne, mens parret med hvide striber er lavet af et par nøgler strømpegarn, som ud fra mit første forsøg ville have givet 6-7 cm brede striber/flader i skift mellem blå, lysegrå, hvid og mørkegrå. Så jeg valgte at begynde på to nøgler og strikke smalle striber af garnet i stedet.

Ingen kommentarer: