Strik 12 par strømper i 2013

Strik mindst 1 par pr. måned

Jeg har fået lidt sponsorgaver som jeg trækker lod om.

For at deltage skal du:

1. Blogge et indlæg med billede af dine strømper.
2. Skrive i etiket HVEM du er..

Der trækkes gevinster hver mdr..
(fra de indlæg der er blogget i den pågældende mdr.)

Om de er ensfarvet, stribet eller med mønster bestemmer du

Jeg glæder mig til at se lige så mange strømper i år som i 2012.

Mange hilsner Anja


søndag den 13. oktober 2013

Vinder september 2013

Meget FORSKINKET men dog alligevel..
- jeg har været ret så stesset på job og arbejdet RIGTIG mange mange timer over så i er desværre
blevet nedprioteret. Men nu lykkes det så.

SEPTEMBER mdr. vinder:

1. Nina F - Sponsor gave - BC Garn
2. Hanne Helbo - sponsor gave - Garn Garagen
3. Tina R - Sponsor gave - Kastanie Strik
4. Bente T - Sponsor gave - Merete

Ekstra Trækning - VINDER

Marianne Rosenvang - Sponsorgave fra Ulstrup garn

Tillykke til jer alle og god søndag

Vedlig hilsen
Anja Paulsen, Egernsund










1 kommentar:

Rosenvang sagde ...

Tak Anja. Flot du giver dig tid til os med den pressede hverdag. Håber du får en god søndag.
Jeg glæder mig til at se hvad der kommer fra Ulstrup Garn.
Adressen er Birkevangen 19, 7130 Juelsminde.