Strik 12 par strømper i 2013

Strik mindst 1 par pr. måned

Jeg har fået lidt sponsorgaver som jeg trækker lod om.

For at deltage skal du:

1. Blogge et indlæg med billede af dine strømper.
2. Skrive i etiket HVEM du er..

Der trækkes gevinster hver mdr..
(fra de indlæg der er blogget i den pågældende mdr.)

Om de er ensfarvet, stribet eller med mønster bestemmer du

Jeg glæder mig til at se lige så mange strømper i år som i 2012.

Mange hilsner Anja


søndag den 27. januar 2013

Christunte, januar, 2 par sokker

Jeg har fået strikket 2 par strømper færdige i januar. Begge par strikket af garn fra lageret, og begge par til mine venner, der er i USA lige nu, et meget koldt sted.
Det lange par er ca. str. 47, strikket på pind 2½ i dels noget tysk, langsomt-stribende strømpegarn, dels i Arwetta til de brune striber.
Det lille par er til lillesøster på knap 7 år og strikket i lilla sisu samt noget orange strømpegarn jeg havde liggende.
Nu skal jeg bare have sendt dem, så familien kan få varme tæer.

Ingen kommentarer: