Strik 12 par strømper i 2013

Strik mindst 1 par pr. måned

Jeg har fået lidt sponsorgaver som jeg trækker lod om.

For at deltage skal du:

1. Blogge et indlæg med billede af dine strømper.
2. Skrive i etiket HVEM du er..

Der trækkes gevinster hver mdr..
(fra de indlæg der er blogget i den pågældende mdr.)

Om de er ensfarvet, stribet eller med mønster bestemmer du

Jeg glæder mig til at se lige så mange strømper i år som i 2012.

Mange hilsner Anja


tirsdag den 22. januar 2013

Elsebeth Solskins januarstrømper (no.1)

Så tror jeg at jeg vil lægge ud med de første par strømper herinde. Desværre med et dårligt kamera, men jeg får et nyt i næste måned, og det glæder jeg mig til! Det er til yngstesønnen strikket i arwetta. Han glæder sig til at stå op i morgen hvor de er blevet færdige :)

Ingen kommentarer: