Strik 12 par strømper i 2013

Strik mindst 1 par pr. måned

Jeg har fået lidt sponsorgaver som jeg trækker lod om.

For at deltage skal du:

1. Blogge et indlæg med billede af dine strømper.
2. Skrive i etiket HVEM du er..

Der trækkes gevinster hver mdr..
(fra de indlæg der er blogget i den pågældende mdr.)

Om de er ensfarvet, stribet eller med mønster bestemmer du

Jeg glæder mig til at se lige så mange strømper i år som i 2012.

Mange hilsner Anja


tirsdag den 26. november 2013

2. par nov. sokker Marianne




Et par "Rita" sokker strikket i Arwetta.

3 kommentarer:

Majer sagde ...

Er de til en der hedder Rita eller er det opskriften, der hedder det? Synes jeg har forsøgt at finde en sådan, men uden held :-) De er så fine :-)

Rosenvang sagde ...

Nej ikke til Rita og nej ingen opskrift.
De er lavet som en kopi af de strømper som skolelæren Rita havde på i det sidste afsnit 😊

Majer sagde ...

Jeg tænkte faktisk på serien Rita, men tænkte, nej hun går altid i lange støvler, så der kan ikke være sokker... :-)