Strik 12 par strømper i 2013

Strik mindst 1 par pr. måned

Jeg har fået lidt sponsorgaver som jeg trækker lod om.

For at deltage skal du:

1. Blogge et indlæg med billede af dine strømper.
2. Skrive i etiket HVEM du er..

Der trækkes gevinster hver mdr..
(fra de indlæg der er blogget i den pågældende mdr.)

Om de er ensfarvet, stribet eller med mønster bestemmer du

Jeg glæder mig til at se lige så mange strømper i år som i 2012.

Mange hilsner Anja


fredag den 8. november 2013

RABAT på garnkøb

Se lige her! -
Denne mail er landet i min indbakke - Det er et tilbud vi alle kan benytte.


Hej Webstrik

Jeg har lagt mærke til, at du sender en del af dine trofaste læsere ind på min hjemmeside – det skal du have en stor tak for.
Jeg vil derfor gerne give dig et par rabatkoder, som du kan bruge i min webshop –
www.garn10.dk resten af året.

Koderne skrives i feltet ”rabatkode” på betalingssiden.

Få 50 kroners rabat når du køber for 400 kroner eller derover – skriv: web400
Få 150 kroners rabat når du køber for 1000 kroner eller derover – skriv:
web1000
Om du selv vil bruge koderne, eller om du vil dele denne rabat med dine læsere er helt op til dig. Ud over rabatkoderne har jeg, som altid, gratis fragt på alle ordrer – uanset størrelse.

Tak for hjælpen og forsat held og lykke med din blog.

Mvh

Helle Dehn
Garn10

Ingen kommentarer: