Strik 12 par strømper i 2013

Strik mindst 1 par pr. måned

Jeg har fået lidt sponsorgaver som jeg trækker lod om.

For at deltage skal du:

1. Blogge et indlæg med billede af dine strømper.
2. Skrive i etiket HVEM du er..

Der trækkes gevinster hver mdr..
(fra de indlæg der er blogget i den pågældende mdr.)

Om de er ensfarvet, stribet eller med mønster bestemmer du

Jeg glæder mig til at se lige så mange strømper i år som i 2012.

Mange hilsner Anja


søndag den 24. november 2013

Maj-Britt J - November sokker

Det er dejligt at få strikket lidt sokker... Får bare ikke strikket så mange som jeg gerne ville, men et enkelt par har jeg da fået af pindene. Det er blevet til et par neonstrømper til min datter. Hun har slidt hul på sine købe sokker, så hun ønskede sig nye og valgte selv farverne :-) Det er 1.gang jeg strikker i Mayflower sokkegarn, og selvom det har præcis samme løbelængde og anbefalede pinde, så er sokkerne blevet noget større end dem jeg har strikket i andet garn. Det samme gælder også et par sokker, jeg skulle strikke til manden - de blev også alt for store og måtte trevles op! Øv!!!

Ingen kommentarer: